Adverticum Adserver

Új év, régi lendület – idén húszéves az Adverticum

2021. február 08. 13:40 - Adverticum AdServer

A 2020-as év mindenki számára merőben új kihívásokat és a korábbiaktól eltérő feladatokat tartogatott, de mindezek ellenére sikerrel zártuk az elmúlt esztendőt is. Év végére egy igen jelentős fejlesztés készült el: az EasyBID szolgáltatás, mely maximalizálja a programmatic megoldásokat használó tartalomszolgáltatók bevételeit. A lendület pedig mit sem változott az évek során: az Adverticum idén már a 20. születésnapját ünnepli.

Tovább
Szólj hozzá!

EasyBID – az egyszerű, átlátható licitálás szolgálatában

2020. október 27. 13:23 - Adverticum AdServer

A nagyközönségnek is bemutatkozott az Adverticum új fejlesztése

Az Adverticum hivatalosan is bevezette a Header Bidding használatát lehetővé tévő megoldását, amely az EasyBID nevet kapta. Ahogy a szolgáltatás elnevezése is sugallja, az AdServer felhasználók mostantól még egyszerűbben, több SSP szolgáltatót is megversenyeztetve, együtt kezelhetik direkt értékesített és programmatic kampányaikat. A legújabb fejlesztéssel egy webinárium keretében ismerkedhetett meg a nagyközönség.

Tovább
Szólj hozzá!

Header Bidding: bevételnövelés a programmatic ökoszisztémán belül

2020. július 27. 14:13 - Adverticum AdServer

Sok korábbi írásunk szólt már a programmatic piac működéséről, de hiába foglalkozunk és sok esetben dolgozunk is vele már több éve, még mindig rengeteg lehetőséget rejt, amelyek arra várnak, hogy tanulással kiaknázzuk őket.

Ebben a bejegyzésben a licitálás menetével, azon belül is a licitálás nagyágyújával, a Header Bidding-gel szeretnénk egy kicsit többet foglalkozni, és közben minél jobban megérteni a licitálási folyamat egészét.

Tovább
Szólj hozzá!

IAB Europe felmérés: hogyan viszonyulunk a videohirdetésekhez?

2020. július 20. 10:21 - Adverticum AdServer

Mi a helyzet a videohirdetések terén? Hogy állunk 2020-ban? Az IAB Europe felmérése pontosan ezt vizsgálta. Ezeket az adatokat hoztuk most el nektek.

Az IAB Europe 2016 óta minden évben kérdőíves felmérésben vizsgálja a digitális videohirdetésekhez való viszonyulásokat, változásokat. Idén sem volt ez másképp, és már az eredményeket is publikálták. A jelentés mintegy 31 ország mintegy 300 szakemberének részvételével készült a digitális videó ökoszisztéma minden területéről.

Tovább
Szólj hozzá!

Így változtak videózási szokásaink

2020. április 22. 13:56 - Adverticum AdServer

A videohirdetéseknek kedvez a megváltozott élethelyzetünk

Bár a koronavírus gyökeresen felforgatta nemcsak az életünket, de a hirdetési piacot is, afelől nincs kétség, hogy most, az otthoni munkavégzéssel párhuzamosan egyre több tartalmat fogyasztanak az emberek, beleértve a videókat is. Így talán nem bocsátkozunk nagyon elrugaszkodott feltételezésekbe, ha azt mondjuk, a videohirdetések terén növekedést láthatunk majd az első féléves adatokat vizsgálva.

Tovább
Szólj hozzá!

Support: a szakértő összekötő kapocs

2019. október 21. 10:23 - Adverticum AdServer

Az Adverticum support csapata kapta meg idén a legjobb ügyfélszolgálatnak járó elismerést az Internet Hungaryn. Örültünk és büszkék voltunk, hiszen végre sikerült megmutatnunk a támogató csapatunk erejét.

ugyfelszolgalat.jpg

A díj valóban nagy elismerés, de hogy mi rejlik az Adverticum support csapata mögött, azt nem egy szobrocska mutatja meg igazán. Az igazi elismerést ügyfeleinktől kapjuk nap mint nap, akik pontosan tudják, hogy mi nem egy hagyományos ügyfélszolgálat vagyunk. A support ennél jóval többet jelent számukra és számunkra egyaránt.

Tovább
Szólj hozzá!

Amikor valaki még a focidrukkereknél is jobban tudja a meccsek állását

2019. augusztus 21. 08:50 - Adverticum AdServer

Egy kampánymenedzser szemüvegén keresztül egy hirdetési kampány

Ami a digitális hirdetési piac szereplőinek egy zóna, bannerhely, hirdetés, az egy kampánymenedzsernek egészen mást jelent. De mitől több, amit és ahogyan csinálja? Erre a kérdésre kerestük a választ.

Tovább
Szólj hozzá!

Kulcsfontosságú márkaépítő formátum a videohirdetés

2019. július 25. 11:36 - Adverticum AdServer

Az IAB Europe időről időre közzéteszi digitális videohirdetésekre fókuszáló jelentését, melyben az ilyen típusú reklámokkal kapcsolatos attitűdöket vizsgálják. A tavalyi adatokat és az idei Interact konferencián publikált 2018-as AdEx Benchmark eredményeket vettük jobban szemügyre, amely az európai digitális hirdetési paic körképét mutatja, beleértve az aktuális trendeket és költéseket is.

Tovább
1 komment

2019-ben is jelentős növekedés várható az adatpiacon

2019. május 23. 10:47 - Adverticum AdServer

Idén tovább folytatódik az adatpiac növekedése. Az OnAudience legfrissebb jelentése szerint a globális adatpiac mérete idén elérheti a 26 milliárd dollárt.

Ez a terület jelenleg dinamikusan fejlődő szegmensnek számít, világszinten kétszámjegyű növekedéssel számolhatunk. Mindez szorosan kapcsolatban áll a dinamikus digitális hirdetési piac növekedésével és az egyes vállalatok digitalizációjával.

Tovább
Szólj hozzá!

IAB Europe jelentés a digitális videohirdetésekről

2019. április 25. 10:27 - Adverticum AdServer

A videohirdetések a cross-screen kampánystratégia szerves részét képezik

Az IAB Europe április 17-én publikálta legújabb jelentését, amely a digitális videóhoz való viszonyulást vizsgálta és egyben képet ad a jövőbeni trendekről is.  A szervezet legfrissebb felmérése szerint a cross-screen kampányok szerves részét képezik a digitális videotartalmak.

Tovább
Szólj hozzá!

Idén is kétszámjegyű növekedés várható a digitális reklámpiacon

2019. március 05. 13:39 - Adverticum AdServer

Az idei Evolution konferencián a 2018-as digitális reklámpiaci mutatók mellett a 2019-es várakozásokról is beszámolt az IAB Hungary. A szervezet közzétette hivatalos mutatóit, mely az idei évre is növekedéssel kecsegtet.

Tovább
Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása