Adverticum Adserver

Új év, régi lendület – idén húszéves az Adverticum

2021. február 08. 13:40 - Adverticum AdServer

A 2020-as év mindenki számára merőben új kihívásokat és a korábbiaktól eltérő feladatokat tartogatott, de mindezek ellenére sikerrel zártuk az elmúlt esztendőt is. Év végére egy igen jelentős fejlesztés készült el: az EasyBID szolgáltatás, mely maximalizálja a programmatic megoldásokat használó tartalomszolgáltatók bevételeit. A lendület pedig mit sem változott az évek során: az Adverticum idén már a 20. születésnapját ünnepli.

Mi, az Adverticumnál úgy érezzük, hogy sikerült áthidalnunk a megváltozott helyzet nehézségeit. A tavalyi éves eredményeink nem csak azt bizonyítják, sikeresen vettük az akadályokat, valóban sok munka és nagy eredmények vannak mögöttünk.

Az elmúlt év nagy meghatározó fejlesztése az EasyBID volt. Az új megoldás a Header Bidding típusú licitálást aknázza ki. Ez egy többlépcsős fejlesztés eredménye, melynek során a fejlesztő csapatunk a HOPPexszel és a programmatic lehetőségek bővülésével közvetlenül érintett tartalomszolgáltatókkal közösen alakította ki a szolgáltatás főbb paramétereit. A partnerek bekapcsolódhattak (és továbbra is bekapcsolódhatnak) a tesztelés folyamatába, és az ő észrevételeik alapján tökéletesedik az a rendszer, amely kiválasztja, hogy a lehetőségek közül melyik hirdetés hozza a legtöbb pénzt a felületét áruba bocsátó portál számára.

A pandémiás év külön kihívást jelentett az Internet Hungaryn is elismert ügyfélszolgálatunk számára. A hirdetéskiszolgáló piacon betöltött szerep és a hosszú évek alatt kiépült ügyfélkör minden időszakban sok megválaszolandó kérdést jelent, mely a mostani pandémiás helyzetben még inkább kiemelt szerephez jutott.

„A legjobb ügyfélszolgálat” - 2019, Internet Hungary

Minden esetben elsődlegesnek tartjuk, hogy ügyfeleink bármikor elérjenek minket, és kéréseikre mielőbb kielégítő választ is kapjanak tőlünk. Igaz ez arra is, ha egy meglévő funkciónk kapcsán vagy egy teljesen új irányt felvetve keresik meg csapatunkat. Ezekre reagálva igyekszünk ütemezni fejlesztéseinket is, évről évre az aktuális ügyféligényeknek megfelelően. A tavalyi évben sem volt ez másképp.

Az újak mellett, mindezek figyelembevételével, sok energiát fektetünk a már meglévő megoldások naprakészen tartására és a meglehetősen komplex szoftverrendszer folyamatos frissítésére is. 2020-ban például a Mobil Extra célzás terén volt jelentősebb finomhangolás. Ehhez a megoldáshoz kötődik a „mobilitás típusú targetálás”, amellyel lehetőség nyílik arra, hogy az olvasó készülékére az eszköz típusának figyelembevételével lehessen hirdetést célozni, az alapján, hogy az egy hordozható (mobil vagy tablet) vagy egy asztali eszköz (laptop vagy asztali számítógép).

Megérkezett a fedélzetre Chat Boti is, „aki” a weboldalra látogatókat segíti a szolgáltatás megismerésében, a lehetőségek kiaknázásában, ezáltal időt spórol meg azoknak, akik különféle szolgáltatásokról, konstrukciókról szeretnének tájékozódni, de nincs idejük e-maileket írni, telefonálni, illetve azoknak is, akik még csak most találkoznak először az Adverticummal.

A technológiai fejlesztéseken túlmenően az ügyfelek számában is bővülni tudtunk. Más weboldalak mellett a 2020-ban indult Telex.hu is az Adverticum AdServer mellett tette le a voksát.

A járványhelyzet arra sarkallta a csapatot, hogy különféle támogatásokkal ügyfeleink helyzetén is igyekezzünk könnyíteni. A tavaszi első hullámban az a döntés született, hogy fél évig ingyenesen biztosítjuk ügyfeleink számára az innovatív adat alapú célzási megoldásunkat. A „DataMe DMP adatok” néven bevezetett szolgáltatás segítségével az AdServer felhasználóknak lehetősége nyílik demográfia, ISP (internetszolgáltató) és érdeklődési körök szerint szegmentált adatokat a pontosabb célzás érdekében felhasználni. 

Az év végi ajándékozás is eltért a megszokottól, ezúttal a legnagyobb szeretettel és odaadással csomagolt ajándékozás örömét adtuk át partnereinknek: az évi közös munkát megköszönve, az ő nevükben az „Etesd a dokit” mozgalmat, vagyis az Etesd Nonprofit Közhasznú Kft. munkáját és egyben példaértékű kezdeményezését támogattuk.

„Remélem ügyfeleink számára is jóleső érzés volt, hogy az idei céges ajándék a járvány fősodrában értünk  dolgozó emberek asztalára kerülő egészséges táplálékká változott, hiszen ha meg kellene választani az elmúlt év emberét, mi bizonyosan a covidos orvosokra és ápolókra szavaznánk.” 

„2021-re is optimistán tekintünk, már csak azért is, mert számunkra ez jubileumi év, 2001 szeptemberében alakult meg az Adverticum Zrt. A huszadik születésnapunkra talán a járványhelyzet is enyhül, mi pedig a húszas éveinket is azzal az átlátható és független üzleti szemlélettel és technológiai tudással kezdhetjük el, amivel a tinédzser korunktól búcsúzunk”.

/Szabó Hédy, vezérigazgató/

adv_cel2_1.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://adserver.blog.hu/api/trackback/id/tr2016419652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása