A dinamikusan fejlődő digitális piacon újabb és újabb megoldások kialakulásának és elterjedésének lehetünk szemtanúi, így nem szabad hátradőlni a székünkben, hiszen pillanatok alatt átrendeződhet a médiaszíntér egy új marketingmódszer, -eszköz vagy -felület hatására.
A korábbi bejegyzéseinkben is kiemelt szerepet kapó programmatic advertising, azaz automatizált médiaértékesítés egyike azoknak a nemzetközi szinten már elterjedt megoldásoknak, amelyek első szárnypróbálgatásait a hazai online hirdetési piacon is megfigyelhetjük.
Az alábbiakban szemezgettünk a témával kapcsolatos magyar és angol nyelvű blogbejegyzések és megjelenések közül, hogy átfogó tudással felvértezve vethessük bele magunkat az online marketing világának újabb trendjeibe. Válogassatok Ti is kedvetek szerint a jobbnál jobb szakmai összefoglalók közül!
Magyar nyelvű oldalak:
IAB Hungary Blog: Új kor hajnalán - 2015 a fordulópont?
Médiapiac.com: Izgatja a marketingeseket a programozott vásárlás
Médiapiac.com: Így alakul a programozott vásárlás piaca
RabbitBlog: Az online médiatervezés és értékesítés jövője
RabbitBlog: Mi a helyzet a médiatervezés és az értékesítés jövőjével?
RealTimeBidding.hu: Mi várható 2015-ben a programozott vásárlás terén?
Angol nyelvű oldalak:
DigitalNewsAsia.com: Report about The International State of Programmatic
IAB.net: Programmatic and Automation - The publisher's perspective
IAB.net: Programmatic and RTB
IAB Europe.eu: The Why and How of Programmatic
IAB Video: How an Ad is Served with Real Time Bidding?
Magna Global.com: The International State of Programmatic
Friss hírekért érdemes visszatérni blogunkra, valamint követni minket Facebookon vagy Twitteren is.