Engedd, hogy a rich media gazdagítson - kreatív verseny az Adverticum és a CEMP Sales House szervezésében
“Mi tele vagyunk jobbnál jobb ötletekkel, de az ügyfelek ortodoxabbak a pópánál.”
“Ebben az országban nem lehet alkotni. Csak robotolni lehet, tolni a pixeleket halomba.”
“Ha valami kicsit is érdekes, szokatlan, már visszadobják, mint a hónapos snecit”
“Az Index rugalmatlanabb a Kheopsz piramisnál. Semmit se engednek.”
Ha az a munkád, hogy kreatív hirdetéseket találj ki másoknak, biztos téged is kínoz, hogy meg van kötve a kezed. Megrebben a szád széle, ha az ezredik szuperbannerednek nyitod a Photoshopot. A te fájdalmad a miénk is. A CSH szentül hiszi, hogy a jó hirdetés jót tesz a terméknek. Ezért azt kérjük, hogy találj ki olyan hirdetést, aminek olvasóként is örülnél.
Április hónapban a CEMP Sales House és az Adverticum kreatív versenyt hirdet rich media megoldásokra*, ahol az első 6 (hat) helyezettet díjazzuk. Minden nevezett kampányban 30% kedvezménnyel adjuk a rich media felületeket, hogy jó legyen az ügynökségnek és az ügyfélnek, ezen felül jönnek maguk a díjak.
A versenyre nevezett kampányokat 2012. április 9., húsvét hétfőtől várjuk június 10-ig.
Rich mediának a CEMP Sales House árlistájában rich mediaként jelölt formátumokat tekintjük. De senki se aggódjon, nem zárkózunk el a tankönyvön kívüli megoldásoktól sem.
Ezeket a formátumainkat ajánljuk elsősorban:
IAB Rich Media Branding Units:
“Ebben az országban nem lehet alkotni. Csak robotolni lehet, tolni a pixeleket halomba.”
“Ha valami kicsit is érdekes, szokatlan, már visszadobják, mint a hónapos snecit”
“Az Index rugalmatlanabb a Kheopsz piramisnál. Semmit se engednek.”
Ha az a munkád, hogy kreatív hirdetéseket találj ki másoknak, biztos téged is kínoz, hogy meg van kötve a kezed. Megrebben a szád széle, ha az ezredik szuperbannerednek nyitod a Photoshopot. A te fájdalmad a miénk is. A CSH szentül hiszi, hogy a jó hirdetés jót tesz a terméknek. Ezért azt kérjük, hogy találj ki olyan hirdetést, aminek olvasóként is örülnél.
Április hónapban a CEMP Sales House és az Adverticum kreatív versenyt hirdet rich media megoldásokra*, ahol az első 6 (hat) helyezettet díjazzuk. Minden nevezett kampányban 30% kedvezménnyel adjuk a rich media felületeket, hogy jó legyen az ügynökségnek és az ügyfélnek, ezen felül jönnek maguk a díjak.
A versenyre nevezett kampányokat 2012. április 9., húsvét hétfőtől várjuk június 10-ig.
Rich mediának a CEMP Sales House árlistájában rich mediaként jelölt formátumokat tekintjük. De senki se aggódjon, nem zárkózunk el a tankönyvön kívüli megoldásoktól sem.
Ezeket a formátumainkat ajánljuk elsősorban:
IAB Rich Media Branding Units:
És a jól ismert rich media megoldások:
- Layer
- Lenyíló superbanner
- Peel away
Ha véletlenül a fenti keretekből kilógó kreativitás kínoz, küldj levelet, kitalálunk valamit.
Díjak:
1-6. helyezett: A megrendelt rich media hirdetés listaáras értékének megfelelő ajándék hirdetési felület, amely azo(ko)n az oldal(ak)on hirdethető le, ahol a rich media megjelenés(ek) futott(ak), rich media formátummal, 2012. augusztus 31-éig.
Az első három helyezett ezen felül az alábbi díjakban részesül:
I. díj:
1 db Merényi kerékpár és 1 db Macbook Air
II. díj:
1 db Macbook Air
III: díj:
1 db 3. generációs iPad
A felületbónuszok a nevező hirdető kampányaiban használhatók fel, a tárgynyeremények pedig a kreatív ügynökséget vagy kreatívkészítőt illetik.
Az Index kreatív osztálya a fentiek mellett az Uj Péter emlékszobából származó 1 palack Dínom-Dánom félédes asztali vörösborral (2 literes PET kiszerelés) jutalmazza azt a pályázót, aki a Rich Media kifejezésre a Tehetős Közegnél szakszerűbb magyarítást javasol.
A verseny feltételei:
A nevezett kampányoknak 2012. április 9. és június 10. között teljesülniük kell, nevezések, nevezett kampányok megrendelései 2012. március 21-t követően adhatók le.
A CEMP Sales House kiadványainak rich media felületeit kötelezően használni kell (a kampányhoz természetesen hagyományos bannerek is rendelhetők, ezek azonban nem vesznek részt a versenyben).
A pályaműveket zsűri bírálja el, melynek tagjai:
- Merényi Dániel - a Napirajz és a csodálatos Merényi kerékpárok gazdája
- Román Balázs - Kreatív
- Balatoni Emese - Adverticum, IAB
- Sixx - Comment:com
- Karotta - az Index kreatív igazgatója
A nevezéseket a displayftw[at]cemp[dot]hu címre kérjük leadni, a megrendelés és anyagleadás pedig a szokott módon történik az értékesítőnél, illetve adserver csapatnál. A nevezésekben kérjük megjelölni a készítőt, hirdetőt, kampányt, kreatív ügynökséget és a nevezni kívánt kreatív formátumát.
A nevezőnek a nevezéséhez csatolnia kell mind a hirdető, mind a kreatív készítőjének nyilatkozatát, amelyben kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy amennyiben a játékot megnyeri, nevét a nyertesek személyének kihirdetésekor az Index.hu Zrt. közzétegye.
A nevezéssel beküldött pályaművek esetében az Index.hu Zrt. hirdetésekre vonatkozó Általános Szerződéses Feltételeiben foglalt rendelkezések megfelelően irányadóak, azzal a kiegészítéssel, hogy a kampány ellenértéke maradéktalan megfizetésének hiánya a kedvezményre és díjra vonatkozó jog elvesztésével is jár.
Az Index.hu Zrt. fenntartja magának a jogot, hogy bármely nevezést belátása szerint, külön indoklás nélkül visszautasítson, vagy a pályázatot eredményhirdetés nélkül zárja.
Az Index.hu Zrt. a nyeremények nyertes(ek) általi megszerzésével kapcsolatos közterhek viselésére kötelezettséget vállal.