A bannerek egyre inkább inkább próbálják aktivitásra bírni a felhasználókat, már nem elég, ha látjuk vagy rákattintunk egy hirdetésre. Sajnos általában ez a bevonás kimerül az egér tologatásában és a kattintgatásban, pedig sokkal több lehetősége is lehetne a kreatívoknak.
Korábban már volt szó a blogban olyan bannerről, mely a pénzünket vagy a barátainkat vonta bele a hirdetésbe, a Dolby reklámja viszont mással hat ránk, és a hangszálainkat dolgoztatja meg.
Ami külön érdekessége ennek a hirdetésnek, hogy nem csak a banner változik a hang hatására, hanem a neki helyet adó weboldal is. A Dolby Laboratories a Fandango nevű mozis portállall közösen hozta össze ezt a megoldást, mely a Dolby Sorround Sounds mozi szintű hangzását hivatott demonstrálni.
A végső kivitelezés kifejezetten tetszetős, de szerintem a kezdeti banner nem sarkall a kattintásra és furcsa, hogy csak a klikkelés után lendül valódi mozgásba a mérőműszer.
Bár kifejezetten látványos és ötletes megoldásról van szó, a legnagyobb kérdés ezzel a típusú hirdetéssel kapcsolatban mégis az, hogy valójában hányan hajlandóak arra, hogy ordítozzanak egy bannerrel...
"Hangot" az A és D billentyű ütemes nyomkodásával is lehet csinálni, nem kötelező a mikrofon használata.