Új felületek nyílnak, az offline tartalmak az internetre kerülnek, valamint a mobilhirdetések is egyre népszerűbbek. Az Adverticum kereskedelmi igazgatójával, Szutor Ferenccel készült interjúból többek között ez is kiderül.
Mi is az adserver? Sokan nem tudják. Pedig ez a rendszer segít nekünk hirdetéseink menedzselésében, amely elengedhetetlen a tudatos hirdetők számára, akik egyre kifinomultabb módszereket, részletesebb statisztikákat, targetálásokat, stb. várnak el.
A jelenlegi gazdasági helyzetben nehéz előre jósolni dolgokat, de azért vannak előre mutató trendek. Pl. ilyen a mobil piac és az IPTv-s, SmartTv-s megoldások. A lokalizáció és viselkedés alapú célzások egyre népszerűbbek már itthon is, pedig néhány éve még nem voltak hozzá megfelelő eszközök.
Elmosódnak a határok az egyes csatornák között: érdekes átalakulásnak lehetünk szemtanúi – mesélte. Ma már az innovativitásban rejlik a hatékonyság kulcsa, amire nagyon alkalmasak az IAB Rising Stars kreatívjai.
Szó esett még az átkattintás alapú hirdetések megítéléséről, valamint arról is, hogy a kisebb cégek hogyan élhetnek az online hirdetések nyújtotta lehetőségekkel.
A Szutor Ferenccel készült interjú (Új felületek nyílnak az online hirdetési piac számára) a Médiainfo-n és a Marketinginfo-n olvasható: