Az idei Internet Hungary-n 3 kollégánk 4 témában tartott előadást, ezeknek a rövid szöveges összefoglalóját és a prezentációkat itt megtekinthetik.
Vértes János: Behavioral Editing
Az online marketing világában már egyre hétköznapibbá váló viselkedés alapú célzás a jövőben a web alapú tartalomszolgáltatók számára is elérhetővé válhat. Az előadásban sorra vesszük ennek a technikai igényeit (, melyekről kiderül, hogy nagy részük már most is elérhető), az ebben rejlő lehetőségeket, illetve az érdeklődők bepillantást nyerhetnek egy jövőbeni híradóba is.
Vértes János: Felhők a ködben
John McCarthy szerint a „time-sharing” technológiaelvezethet oda a jövőben, hogy a számítógép-alkalmazást ahhoz hasonló üzleti modellben fogják árulni, mint a vizet vagy a villanyt.
Ez a teória a 70-es évek közepéig nagyon népszerű, annak ellenére, hogy az infokommunikációs technológia erre még nem állt készen.
Majd most…
Szutor Ferenc: Mit tudhat az adserver a felhasználóról és szabad-e tudnia?
Az előadásból megtudhattuk, hogy milyen adatokat gyűjt az Adverticum AdServer a felhasználókról, ezeket hogyan használhatják fel és milyen technológiai háttere van ennek a folyamatnak.