Adverticum Adserver

Új irányok a hirdetési piacon

2011. december 20. 10:09 - Czipperer Dia

Új felületek nyílnak, az offline tartalmak az internetre kerülnek, valamint a mobilhirdetések is egyre népszerűbbek. Az Adverticum kereskedelmi igazgatójával, Szutor Ferenccel készült interjúból többek között ez is kiderül.

Mi is az adserver? Sokan nem tudják. Pedig ez a rendszer segít nekünk hirdetéseink menedzselésében, amely elengedhetetlen a tudatos hirdetők számára, akik egyre kifinomultabb módszereket, részletesebb statisztikákat, targetálásokat, stb. várnak el.

A jelenlegi gazdasági helyzetben nehéz előre jósolni dolgokat, de azért vannak előre mutató trendek. Pl. ilyen a mobil piac és az IPTv-s, SmartTv-s megoldások. A lokalizáció és viselkedés alapú célzások egyre népszerűbbek már itthon is, pedig néhány éve még nem voltak hozzá megfelelő eszközök.

Elmosódnak a határok az egyes csatornák között: érdekes átalakulásnak lehetünk szemtanúi – mesélte. Ma már az innovativitásban rejlik a hatékonyság kulcsa, amire nagyon alkalmasak az IAB Rising Stars kreatívjai.

Szó esett még az átkattintás alapú hirdetések megítéléséről, valamint arról is, hogy a kisebb cégek hogyan élhetnek az online hirdetések nyújtotta lehetőségekkel.

 

A Szutor Ferenccel készült interjú (Új felületek nyílnak az online hirdetési piac számára) a Médiainfo-n és a Marketinginfo-n olvasható:

http://mediainfo.hu/interjuk/interview.php?id=115

http://marketinginfo.hu/hirek/article.php?id=22481

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://adserver.blog.hu/api/trackback/id/tr973477618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.