Adverticum Adserver

Internet Hungary előadások

2010. november 09. 11:53 - cseross

Az idei Internet Hungary-n 3 kollégánk 4 témában tartott előadást, ezeknek a rövid szöveges összefoglalóját és a prezentációkat itt megtekinthetik.

Vértes János: Behavioral Editing

Az online marketing világában már egyre hétköznapibbá váló viselkedés alapú célzás a jövőben a web alapú tartalomszolgáltatók számára is elérhetővé válhat. Az előadásban sorra vesszük ennek a technikai igényeit (, melyekről kiderül, hogy nagy részük már most is elérhető), az ebben rejlő lehetőségeket, illetve az érdeklődők bepillantást nyerhetnek egy jövőbeni híradóba is.  

 

 

Vértes János: Felhők a ködben

John McCarthy szerint a „time-sharing” technológia elvezethet oda a jövőben, hogy a számítógép-alkalmazást ahhoz hasonló üzleti modellben fogják árulni, mint a vizet vagy a villanyt.
Ez a teória a 70-es évek közepéig nagyon népszerű, annak ellenére, hogy az infokommunikációs technológia erre még nem állt készen.
Majd most…

 

Szutor Ferenc: Mit tudhat az adserver a felhasználóról és szabad-e tudnia?

Az előadásból megtudhattuk, hogy milyen adatokat gyűjt az Adverticum AdServer a felhasználókról, ezeket hogyan használhatják fel és milyen technológiai háttere van ennek a folyamatnak.

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://adserver.blog.hu/api/trackback/id/tr992408039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.