Adverticum Adserver

Targetálásról bővebben...

2009. augusztus 24. 15:33 - Prím Letöltés

A Rabbit Blogon megjelent targetálási opciók áttekintése után felmerül a kérdés, hogy ebből a sok lehetőségből mennyi van használatban Magyarországon, és pontosan mit is takarhatnak az egyes elnevezések.

Az ott felsorolt:

  • attitudinális
  • viselkedés alapú
  • kontextuális
  • napszak szerinti
  • demográfiai
  • újratargetálás
  • technológiai

célzási módok közül több is elérhető hazánkban, ezek egyes elemei alapvetőnek tekinthetőek, míg mások a versenyelőnyként jelennek meg az egyes szolgáltatásoknál. Az itthon nem élő szolgáltatások egy része a jogi környezet miatt nincsen jelen, míg mások még fejlesztésre várnak. (Utóbbiaknál meg kell jegyezni, hogy a kereslet hiánya is vezethet a lassabb megjelenéshez. Például míg hirdetői és tartalomszolgáltatói oldalon nincsen nagyobb igény például a viselkedés alapú célzásra, addig ennek kifejlesztése nem lesz elsődleges szempont.)

Mivel a pontos célozhatóság az egyik legnagyobb előnye az online hirdetéseknek, ezért  fontos, hogy lássuk, hogy mit is tudunk elérni az egyes  célzási módokkal. Éppen ezért, a blogban a következő hetekben górcső alá vesszük a jelenleg elérhető targetálási lehetőségeket, és megnézzük, hogy egyenként mennyiben segíthetnek a célcsoportunk minél jobb elérésében, és mely más célzásokkal összefűzve érhetünk el minél kisebb meddő szórást.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://adserver.blog.hu/api/trackback/id/tr371335050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.